استراتژی ها

استراتژی اصلی شرکت زرین فن آور چرخشگر، توسعه بـازار و ایجاد شبکه تخصصی فروشگاه‌های مجاز در سرتاسر کشور با توجه به حجم بازار و تقاضای موجود برای لوازم و قطعات یدکی محصولات ZF برای خودروهای تجاری می‌باشد. با توجه به تحلیل SWOT استراتژي‌هاي اصلي شركت زرين فن آور چرخشگر به شرح 6 بند زیر در نظر گرفته شده است :

1- كسب سهم بيشتري از بازار از طريق ايجاد و توسعه شبكه فروشگاهي در سطح كشور

2- تبديل شدن به معتبرترين مركز ارائه خدمات تعميرات تخصصي خودروهاي تجاري در كشور

3- افزايش سطح آگاهي مشتريان در بازار و جذب آنها از طريق تدوين برنامه‌هاي بازاريابي و تبليغات

4- بهبود وضعيت تأمين و كنترل موجودي از طريق بهره برداري از حمايت‌ها و قراردادها با شركت ZF آلمان و صاحبان سهام

5- بهبود وضعیت تأمین و افزایش فروش قطعات یدکی از طریق افزایش سرمایه شرکت و تسهیلات بانکی

6- افزایش درآمدزایی و بهبود شرایط ارائه خدمات پس از فروش از طریق استمرار مذاکرات و رایزنی با شرکت ZF وچرخشگر در خصوص پرداخت حق کمیسیونری به شرکت ZFC و استفاده از ظرفيتهاي همكاري شركتهاي گروه ايران خودرو